مسافرِ اشک

مسافرِ اشک

مسافر اشک هستم
از عشق سخن گویم
و او را بخوانم
تا لایق دیدار شوم...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

مسافر پیاده

سه شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۱۷ ب.ظ

شوق سفر داشتم

پیاده ...

پا به پای تو ...

               ولی ...

 

مسافر عاشق من !

قول بده ...

رسیدی بین الحرمین

فقط برای همسفرت دعا کنی!

 

آری، من از سفر جا ماندم

ولی

مهدی موعود همسفر توست هنوز ...

 

نظرات  (۱۱)

سلام
منم از دیدن مسافرای پیاده ی اربعین لذت میبرم و حس قشنگی بهم دست میده.حسی مثل وحدت
اما دیدن این همه ظرف یکبار مصرف ....
از خودم میپرسم چقدر واقعی هستیم ما ؟!
وقتی که بابای امام حسینمون میگه انسان حق نداره خودشو دربرابر طبیعت آزاد و لجام گسیخته تصور کنه و به خاطر آسایش خودش از حق سرزمین ها و حیوانات بگذره.
هعی چقد درد...
سلام.التماس دعا
پاسخ:
سلام
محتاجیم به دعا
  • زائر اربعین.... ع.پ.ا
  • سلام
    وقت شما بخیر
    بسیار خوشحال میشم از وب ما هم دیدن فرمایید
    و در صورت تمایل ما را دنبال کنید.
    دلتنگ کربلا//زائر اربعین
    http://talaeyeh1393.blog.ir/
  • مهدی ابوفاطمه
  • ممنون لینک شدید
    تشکر از تشریف فرماییتون به وب نوشت بنده
    پاسخ:
    خواهش می کنم...
  • مهدی ابوفاطمه
  • لایک
    مطالبتون قشنگن
    ولی کم پست میذارین
    اهل تبادل لینک هستید؟

    پاسخ:
    خیلی ممنون
    نظر لطفتونه...

    بله... لینک شدید
  • ...ما شیعه ها ...
  • سلام وبلاگ زیبایی دارید
    مثبت دادم و دنبال شدید خوشحال میشیم اگر شماهم مارو دنبال کنید 
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از لطفتون ...
    شما هم دنبال شدید
  • عباس حیدری
  • پاسخ:
    سلام
    بله در اسرع وقت سر می زنم
    سلام 

    دنبال شدید اگر مایلید وبلاگ ما رو هم دنبال کنید. 

    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنون...
    با کمال میل
    سلام 

    دنبال شدید اگر مایلید وبلاگ ما رو هم دنبال کنید. 

    یا علی
    اوم
    وقتی زائرا رو میبینم میگم عجب کیفی میکنن از طی کردن این مسیر
    :( هعی
    پاسخ:
    انقدر امیدوار بودم که حتی مرخصی هم گرفته بودم
    ولی نشد :(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی