مسافرِ اشک

مسافرِ اشک

مسافر اشک هستم
از عشق سخن گویم
و او را بخوانم
تا لایق دیدار شوم...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

من با تولیدات کشور خودم زندگی می کنم

شنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۳۱ ق.ظ

گفتند: اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل!

گفتیم: لبیک،بسم الله.


و این بار با عزمی راسخ تر...با فریادی بلند تر...

که پای ″عمل″ در میان است،که پای ″وطنمان″ در میان است

که پای کارگر ایرانی، که پای رو سیاهی دشمن، که پای رو سفیدی ملتی که تا ابد به فضل خدا روی پای خویش ایستاده اند ...

که تا ثابت کنیم ″من ایرانی ام″

که تا ثابت کنیم ″ من انقلابی ام″

که تا فریاد زنیم ای شیطان بزرگ! تو را درس عبرت نگردید؟ که هر چه حصار بیشتر، خودکفایی ما، غیرت ما، تنفر ما از تو بیشتر؟!


و قرار است که غلظت حمایت از کار و سرمایه ایرانی، حمایت از کارگر ایرانی و تولید ملی، در خونمان بالاتر رود.

و قرار است به خاطر بیاوریم که تمام این ها از برای نیتی است:

به نیت حمایت از بچه شیعه ها ی امام زمانمان

به نیت منزجر کردن دشمنانی که تا همیشه بر دشمنی خود پای فشاری خواهند نمود.

که قطعا برای این دو -نیت خالصانه- نیز ثوابی است ما را ...


قرار است به پیروی از اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، و با شعار ″من با تولیدات کشور خودم زندگی می کنم″ بهارمان را، سالمان را نیکوتر کنیم.


قرار است دست هامان را به نشانه ی اتحاد انقلابی مان به یکدیگر داده و به سهم خود و به وسع خود در ایرانی شدن خانه هایمان نیز همت کنیم.


قرار است با افتخار تمام بگوییم... که من از فلان برند ایرانی استفاده می کنم... که من با سپاس ها و قدرشناسی ها و پیشنهاد های خود از سرمایه گذار و کارمند و کارگر ایرانی حمایت کرده و با انتقاد های به جا و سازنده ی خود - و نه انتقاد تخریب گرانه - ایشان را ترغیب ...


با ما بیا! و همراه شو! و بخوان و نام ببر که تو از کدامین سازندگان کشورت حمایت می کنی؟!

دست هامان به سان حلقه های زنجیری ست که هر چه این حلقه بیشتر و پیوسته تر، پاره کردن آن نیز دشوار تر...


من با تولیدات کشور خودم زندگی می کنم

به قلم دوست عزیزم یاسمن مجیدی



برای چرخیدن چرخ اقتصاد داخلی، منتظر حضور دستان شما هستیم.

برای پیوستن به ما، می توانید صفحه ای را در وبلاگ خود و یا آلبومی را در شبکه ی اجتماعی به عنوان " من با تولیدات کشور خودم زندگی می کنم " اختصاص دهید.

نظرات  (۴)

  • مهدی ابوفاطمه
  • احسنت
    مطلب خوبی گذاشتین
    پاسخ:
    خیلی ممنون...
    اینکه نوشتی منتظر پیشرفت نمی مونم و خودم زمینه ساز پیشرفت میشم عالی بود
    پاسخ:
    خیلی ممنون...
  • انــــــ ـار
  • ان شاالله
    پاسخ:
    ان شاءالله
    منتظر حضورتون هستیم
  • آزاده روحانی
  • سلام
    سال نو مبارک
    خیلی جالب بود
    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنون...
    عید شمام مبارک
    منتظر حضورتون هستیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی